mandag den 16. februar 2015

Ny designer på Deisgnteamet


Hej

Så er det blevet tid til nye friske kræfter på vores skønne designteam og i dag vil jeg byde velkommen til en ny frisk pige på designteamet

Fremover kan I blive inspireret af 

Mette Gaarde Strelluf




Mette har jeg bl.a. lært at kende gennem kitklubben og til arrangementer i butikken, og hver gang hun er der bliver jeg inspireret af hendes lækre og stilsikre Layouts. Hun forstår at lave LO's med mange detaljer og lag uden at det overskygger for billederne og historien. Hun bruger gerne lidt splats samtidig med at hun er en ørn til at bruge forskellige slags mønsterpapir og diverse pynt som f.eks. diecuts, woodveneer osv. Og så er hun effektiv og lavet en del Lo's, når hun sidder på sådan en aften i butikken. Hvor misundelig kan man lige være på det :-)


Mette Skriver om sig selv:


Mit navn er Mette og jeg er en årgang 1991. I scrapverdenen er jeg mest kendt som MetteS. Jeg bor i Kolding, og studerer til dagligt til lærer, hvilket jeg gerne skulle blive færdig med i sommeren 2016.


Jeg har altid været meget kreativ, og elsker det frirum, som jeg får, når jeg sidder og pusler med mine scrapsager. På det mere seriøse plan startede det med smykkelavning, som jeg stadig laver en sjælden gang imellem. Det er nemlig scrapfronten, der har vundet den største plads i hjertet. Jeg startede med at lave kort i 2010, og i april 2011 deltog jeg så i et begynder layout kursus - siden har det bare kørt derud af..

I dag laver jeg primært layouts, men pusler også med lidt project life inspirerede albums, vinyludskæringer på min Silhouette og kort til specielle anledninger. 

Jeg synes, det er svært at karakterisere min stil, men typisk er mine projekter i den mere enkle afdeling, men er alligevel præget af mange lag med en masse mønsterpapir. Wide space og splats ser man også ofte hos mig.

Jeg er ufatteligt glad for at være blevet tilbudt en plads på Anjas skønne designteam, og håber på, at jeg kan bidrage med noget inspiration - både på bloggen, i butikken, på messer osv.

Velkommen til Mette, hele teamet glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Og til jer derude i blogland, så hold øje med bloggen senere i dag, for der er Mette allerede klar med sit første indlæg...

Kreative Hilsner

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar