torsdag den 25. juni 2015

Ny designer på teamet

Hej

Det er blevet tid til at byde endnu en dygtig kvinde velkommen på vores designteam.

Jeg vil gerne sige velkommen til

Sabina Bjerre


Sabina er en ørn til at lave kort med forskellige stempelmotiver - i den seneste tid er det klart Mama Elephant, som hun jonglerer meget rundt med. Sabina forstår virkelig at skabe et væld af detaljer på sine kort, samtidig med at de søde dyr og motiver virkelig kommer til sin ret. Samtidig farvelægger hun fantastisk og ja man kan generelt ikke andet end blive både fascineret og inspireret, når man ser hvad hun laver. Hvis du synes du har set hende ved os før, så er det ikke helt forkert. Sabina har gæstedesignet ved os både her på bloggen og på et par messer rundt omkring i landet :-)



Her er hvad Sabina skriver om sige selv:

Jeg hedder Sabina, og min mor og far mente at jeg var klar til at møde verden en kold februardag i 1984. Jeg ved ikke om jeg fik en saks med i hånden af en sygeplejerske - men jeg har i hvert fald elsket at klippe-klistre og samle siden jeg var helt lille.

Skive er min hjemby, og her bor jeg sammen med mine to dejlige børn. Her er vi omgivet af fjorden, skov, åbne marker og dejlige naturstier. Dette benytter vi os af når vejret tillader det - og sikkert er det, at kameraet er med - inspiration kan samles alle steder.

Jeg har været scrapper/PL'er/kortmager de sidste 10 år - og jeg elsker det stadig.
I vil sikkert se mig arbejde med mange ting - men lige nu er det produkter fra Mama Elephant og Lawn Fawn der fanger mig - gerne mixet sammen med grafiske sarte mønstre.
Af stilarter elsker jeg "cluster" og "whitespace" - men elsker også når en lille blomst, sommerfugl eller perle sniger sig ind.

Jeg ser frem til et rigtigt godt og spændende samarbejde sammen med resten af teamet hos Picturing the World - og glæder mig endnu mere til at dele det med dig!

Byd hende godt velkommen.

Jeg ved Sabina allerede har noget klar til jer senere i dag :-)

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar